منتدى اولاد المسيح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى اولاد المسيح

منتدى دينى

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

نكت متنوعة بس هتعجبكم اكيد

كاتب الموضوعرسالة
tote_jele
Admin

نكت متنوعة بس هتعجبكم اكيد Empty
مُساهمةموضوع: نكت متنوعة بس هتعجبكم اكيد   نكت متنوعة بس هتعجبكم اكيد Icon_minitimeالأحد أغسطس 12, 2007 9:32 am

مره واحد حب يشتري فراخ فراح عند دكان الفراخ وقال للراجل لو سمحت انا عاوز فراخ فراجل ساله عاوزه مدبوحه ولا سليمه قاله سليمه فراجل قاله اطلع الدور التاني طلع الدور التاني فراجل تاني قاله عاوز الفراخ كامله ولا متقطعه قاله متقطعه فراجل قاله اطلع الدور التالت فراجل طلع الدور التالت فراجل تاني ساله عاوز الفراخ متكيسه ولا لا قاله متكيسه فراجل قاله بص احنا معندناش فراخ بس ايه رايك في النظام؟
Very Happy Smile Very Happy Smile
مرة واحد كل لما يعدى من شارع يشوف واحد بيشرب سجارتين فساله مره ليه هو انا ليه كل لما اعدى من هنا اشوفك بتشرب سجارتين قاله اصل انا كان ليه واحد صاحبى متعودين ان احنا نشرب سجاير هنا وصاحبى ده سافر فانا بشربلى وبشربله بعدها بفترة صاحبنا ده عدا شافه بيشرب سجارة واحده فقاله انت بتشرب سجارة واحده ليه قاله اصل انا بطلت

cheers bom cheers bom cheers
مره اتنين في اخر الخدمه في الجيش .... الظابط: بيسأل الاول عندك كام سنه 30 يا بيه قعدت كام سنه في الجيش 3 يا بيه معاك شهاده حسن سير و سلوك ... الاتنين يا بيه خرج و قال لصحبه الاجابات 30 /3 الاتنين يابيه الظابط يسأل التاني : قعدت كام سنه في الجيش 30 عندك كام سنه 3 الظابط : مهو حاجه من الاتنين يا انت مجنون يا انا مجنون الاتنين يا بيه

Laughing Very Happy Laughing Very Happy
[center]مره واحد أهبل قال والله العظيم ما هنام الا اما اخلص اللبانه
Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball
[center]صلو من اجلى ومن اجل المنتدى
https://awladalmaseeh.4umer.com

نكت متنوعة بس هتعجبكم اكيد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» صور للعذراء هتعجبكم اكيد
» نكت مش كد كدا بس هتعجبكم برضو
» امثال محششين هتعجبكم
» صور جميلة لر المج هتعجبكم اكييييييييييييييد
» صور لرب المجد ملهاش حل هتعجبكم اوى